#1 2011-01-23 14:07:21

Madara

Administrator

Zarejestrowany: 2011-01-21
Posty: 48
Punktów :   

System statystyk

Statystyki podstawowe

Siła - Podczas walki siła ma bardzo ważne znaczenie dla osób walczących bezpośrednio.
Dzięki niej możemy przedrzeć się przez obronę przeciwnika, wyrządzając  mu przez to niewielkie
obrażenia. Siła nie odnosi się tylko do walki "na gołe pięści" ale również to walki różnego rodzaju orężem.

Wytrzymałość - Zarówno podczas misji, jak i walki wytrzymałość ma ogromne znaczenie, ponieważ
dzięki niej nasze ciało jest o wiele wytrzymalszena wszelkiego rodzaju ataki. Wytrzymałość nie odnosi się
tylko do siły naszego ciała, ale również stanu naszego umysłu.

Szybkość - Nie ważne czy wykonujemy misję czy idziemy do sklepu szybkość jest przydatna do wszystkiego,
mając jej więcej niż przeciwnik jesteśmy wstanie wyprzedzić go, lub uciec przed nim gdy za nami podąża.

Zręczność - Aby wykonywać wszelkiego rodzaju akrobację potrzebujemy dużo zręczności. Dzięki niej również
możemy uniknąć wielu ataków kierowanych w nasze punkty witalne.

Reakcja - Bardzo ważna podczas walki, jak i misji. Dzięki reakcji jesteśmy w stanie spostrzec mało widoczny
atak przeciwnika, oraz szybko wykonać unik, jak i kontr atak.

Znajomość pieczęci - Jest to informacja jak szybko potrafimy składać pieczęcie, niezbędne do wykonania techniki.
Również od tej statystyki zależy, jak potężnych technik możemy się nauczyć.

Punkty Dodatkowe:

Punkty chakry - Ukazują ile energii posiadamy.
*1 pkt wytrzymałości daje +100 pkt chakry

Punkty ataku - Ukazują jakie zniszczenie w organiźmie niesie dany atak.
*1 pkt siły daje +1 pkt ataku, jeśli używa się taijutsu
*2 pkt siły daje +1 pkt ataku, jeśli używa się ninjutsu, genjutsu, lub ninjutsu natury.
*2 pkt zręczności dają +1 pkt ataku
*2 pkt znajomości pieczęci dają +1 pkt ataku, jeśli używa się ninjutsu, genjutsu bądź ninjutsu natur
*plus bonus techniki

Punkty przetrwania - Ukazują, jak wytrzymałe jest ciało danego shinobi.
*1 pkt wytrzymałości daje +2 pkt przetrwania
*+bonus technik

Punkty szybkości ataku - Ukazują, jak szybko może atak wykonać ninja.
*1 pkt szybkości daje +1 pkt szybkości ataku
*2 pkt zręczności daje +1 pkt szybkości ataku, jeśli stosujemy taijutsu
*2 pkt znajomości pieczęci dają +1 pkt szybkości ataku, jeśli stosujemy ninjutsu, genjutsu, bądź ninjutsu natur
*2 pkt reakcji dają nam +1 pkt szybkości ataku, jeżeli wykonamy technikę przeciwko atakowi przeciwnika
*plus bonus techniki

Punkty uniku -  Ukazuje, jak szybko dany ninja może zareagować na atak przeciwnika.
*1 pkt szybkości daje +1 pkt uniku
*1 pkt reakcji daje +2 pkt uniku
*1 pkt zręczności dają +1 pkt uniku
*10m odległości daje +1pkt uniku, jeżeli jest to atak widoczny dla unikającego
*użycie Shushin no Jutsu, bądź Kawarimi no Jutsu obojętnie w jakiej formie (natura czy zwykła) dodaje 50% pkt uniku


Aby uniknąć ataku z zaskocznie należy mieć 2 razy więcej punktów uniku od punktów szybkości ataku przeciwnika.
Aby uniknąć ataku bezpośredniego należy mieć tyle samo punktów uniku co punktów szybkości ataku przeciwniku.
Jeśli dostaniemy z taijutsu i posiadamy więcej punktów przetrwania niż przeciwnik punktów ataku, to nic nam się nie dzieje.
Jeśli dostaniemy z ninjutsu i posiadamy trzy razy więcej punktów przetrwania niż przeciwnik punktów ataku, to nic się nam nie dzieje.
Aby zrobić kontratak należy mieć o 50 więcej punktów szybkości ataku, niż przeciwnik oraz atak przeciwnika nie może być atakiem z zaskoczenia.

System szybkości ataku
    Jeśli posiadamy mniej niż 2 razy szybkości ataku, niż przeciwnik, to potrafimy wykonać 1 technikę na turę.
    Jeśli posiadamy więcej niż dwa razy więcej szybkości ataku, niż przeciwnik, to potrafimy wykonać 2 techniki na turę.
    Jeśli posiadamy ponad trzy razy więcej szybkości ataku, niż przeciwnik, to potrafimy wykonać 3 techniki na turę.

System szybkości poruszania się
    Początkowa prędkość każdego ninja wynosi 10km/h.
    Bunusy:
    *1 pkt szybkości dodaje do maksymalnej prędkości 0,1km/h
    *1 pkt zręczności dodaje do maksymalnej prędkości 0,01km/h


TRENOWANIE STATYSTYK
Od 5 poziomu można zacząć trenować statystyki w odpowiednim poddziale w akademii znajdującej się w poszczególnych wioskach.
Można trenować raz na poziom i tylko jedną statystykę.Im dokładniejsze opisy, dłuższe posty i intensywniejszy trening tym więcej
nauczyciel może wam dodać statystyk. Można zdobyć od 0 do 10 punktów podczas jednego treningu.
Statystyki wytrenowane należy zapisać osobno od głównych.

Offline

 

Stopka forum

RSS
Powered by PunBB 1.2.23
© Copyright 2002–2008 PunBB
Polityka cookies - Wersja Lo-Fi


Darmowe Forum | Ciekawe Fora | Darmowe Fora
www.mtenis.pun.pl www.legion-potepionych.pun.pl www.europeistykalodz.pun.pl www.gra-wladca-pierscieni.pun.pl www.crazypigs.pun.pl